Etiquetas

, , , , , , , , , , ,

Si t’apropes, marxo! – Pensa la majoria de gent.

No s’adonen, que t’adones que no et volen aprop?

La gent no es para a pensar massa coses, tu que tens una ment prodigiosa i estàs en un moment de fer grans coses, pots veure més enllà, sentir lliurement i viure al teu aire. Ets diferent! Sincerament, diferent! Màgicament diferent! No ets pas lleugerament diferent, no pas, ets molt diferent.

A que costa ser diferent? De la mateixa manera que als ocells els hi costa fer el primer vol, de la mateixa manera que les plantes ho passen malament quan arriba la tardor, però no totes, altres ho passaran malament quan es facin grans, sense haver vist el camí de tant en tant, cada any.

Bé que estem aquí, ara mateix, doncs la muntanya russa de la vida et porta moments d’alegria i moments difícils també. Les frases de la gent ja poc et diuen, doncs quasi tot el que se’ls acudeix, ja ho havies pensat abans. Vas més enllà del que va tothom, ets rumb, mariner i esclau. Tot a la vegada!

650_1462220069llibertat

Sé que avui escric amb alegria i sincer, sincer sempre ho sóc, però l’alegria ja no és cosa meva. M’estic adonant que les paraules i reflexions profundes cada cop m’aporten menys. Les coses es tornen cada vegada més sencilles i, al final, l’únic que vull és parlar. Parlar amb el cor, estigui ell alegre, trist, alt o baix, preocupat, nerviós o de qualsevol de les maneres.

De fet, l’únic que no vull és perdre el do de la paraula, un bé preuat que em fa ser lliure.

 

Una forta abraçada per tu que em llegeixes! Bon cap de setmana!

Us deixo una ilustració que m’ha fet gràcia…

image1

